روغن فرابکر ورژن

بهترین روغن خوراکی برای مصرف روزانه

روغن فرابکر ورژن

بهترین روغن خوراکی برای مصرف روزانه

  • ۰
  • ۰

آیا باید کفش مخصوص پیاده روی بخرید یا کفش مخصوص دویدن؟

تولیدکنندگان کتانی ورزشی زنانه و کفش مخصوص پیاده روی بهترین طراحی و فناوری را برای مدل‌های کفش‌های مخصوص دویدن به‌کار برده‌اند در حالی‌که در مدل‌های کفش پیاده ‌روی تمرکز عمده روی جذابیت طراحی برای عرضه در بازار فروش است تا عملکرد کتانی ورزشی زنانه! برای تعیین این‌که آیا کفش موردعلاقه شما متناسب با نیازتان طراحی شده‌است یا نه لازم است به نکاتی هنگام خرید کفش مخصوص پیاده روی زنانه دقت داشته باشید:

  1. انعطاف‌پذیر باشد: باید بتوانید کتانی ورزشی زنانه را خم کرده و به راحتی بچرخانید. هنگام پیاده روی و راه رفتن پا را از پاشنه با نوک پا خم می‌کنید، اگر کتانی ورزشی زنانه شما خیلی سفت باشد، پای شما هنگام حرکت اذیت می‌شود و موجب بی‌حسی انگشتان پا، درد ساق پا و سایر مشکلات می‌شود. از دیگر ویژگی مهمی که کتانی ورزشی زنانه نیوبالانس را خاص می‌کند منعطف بودن آن است.
  1. سبک وزن باشد: یکی از دلایلی که نشان می‌دهد کفش‌های مخصوص دویدن بهتر از کفش پیاده‌روی زنانه است، وزن کفش است. وزن بسیاری از کفش‌های پیاده روی بیشتر از کفش‌ های مخصوص دویدن زنانه است. زمانی که برای پیاده روی‌های طولانی مدت بیرون می‌روید یا در پیاده روی سرعت خود را بالا می‌برید، کفش‌های با وزن سبک‌تر مثل کفش ورزشی زنانه نیوبالانس قدم زدن را برای شما راحت‌تر می‌کنند.
  1. کفش نباید پاشنه داشته باشد (لژ کتانی ورزشی زنانه نباید زیاد از حد بلند باشد): از آنجا که هنگام پیاده روی ابتدا پاشنه پا با زمین برخورد می‌کند شما نباید یک کفش با لژ بلند انتخاب کنید. در واقع یک لژ که کمی حالت قوس زیر شکم داشته باشد برای راه رفتن ترجیج داده می‌شود تا راه رفتن و فشار وارد از پاشنه به پنجه را تسهیل کند.

 

انواع مختلف کفش پیاده روی زنانه چیست؟

  1. کفش‌های کنترل حرکت: کفش‌های کنترل حرکت سفت‌ترین کفش‌ها هستند؛ زیرا طراحی این کفش‌ها به‌این صورت است که بتوانند فشار بیش از حد را تحمل کنند. این کفش‌ها سنگین‌وزن هستند؛ اما دوام بالایی دارند. این کفش‌ها در درجه اول برای افراد سنگین وزن مورد استفاده‌اند. اغلب افرادی که مشکل کف پای صاف دارند هم از این نوع کفش استفاده می‌کنند.

 

  1. کتانی ورزشی زنانه سبک وزن: این کتانی ورزشی زنانه، انعطاف پذیر و سبک است و به سرعت عملکرد حین پیاده روی کمک می‌کند‌. این نوع کتانی ورزشی زنانه برای پیاده‌ روی‌های طولانی یا دویدن مناسب نیست و معمولا با سرعت بیشتری فرسوده می‌شوند. با کفش ورزشی زنانه نیوبالانس، سبکی و انعطاف در هنگام پیاده‌روی را تجربه کنید.

 

  1. کتانی ورزشی زنانه بالشتکی: کفش‌های بالشتکی دارای نرم‌ترین زیره و بیشترین میزان انعطاف‌پذیری هستند. این کفش مخصوص پیاده‌ روی زنانه برای افرادی طراحی شده است که زیاد پیاده روی و کار سنگین ندارند. اکثر افرادی که قوس کف پای زیادی دارند از این کفش استفاده می‌کنند.

 

  1. کتانی ورزشی زنانه مدل Stability: کفش‌های Stability، کفش‌هایی سازگار هستند. انعطاف‌پذیرتر از کفش کنترل حرکت است. این مدل کفش‌ها مخصوص افرادی است که مشکلات کنترل حرکتی شدید ندارند و دارای وزن متوسط هستند.
  1. کفش پیاده روی زنانه: این کفش‌ ها برای حرکت پیاده روی طراحی شده‌اند و شبیه به کفش‌های مسابقه‌ای هستند. این کفش‌ها لژ تخت‌تری دارند و اکثرا دوندگان مسابقه از آن‌ها استفاده می‌کنند.

کفش ورزشی زنانه نیوبالانس: نیوبالانس مفتخر است که مجموعه‌ کاملی از کفش‌های مخصوص دویدن زنانه را ارائه دهد که با ایده‌آل‌ترین و راحت‌ترین سیستم طراحی شده‌اند. هریک از انواع کفش ورزشی زنانه نیوبالانس به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا از پا، کمر و سلامت شما محافظت کنند و در نهایت احساس یک پیاده روی خوب، پر سرعت و با نشاط را به شما هدیه کنند.

کفش ورزشی زنانه نیوبالانس در انواع مختلفی مثل کتانی ورزشی زنانه، کتانی رانینگ دخترانه، کفش مخصوص دویدن زنانه و کفش پیاده روی طراحی شده‌اند و پاسخگوی نیازهای مختلف افراد اعم از استفاده روزانه و کوتاه‌مدت، پیاده‌ روی‌های طولانی مدت، دویدن، سفر رفتن و… هستند. طراحی کفش ورزشی زنانه نیوبالانس به‌گونه‌ای مینیمال است و هوا به راحتی از بافت کتانی ورزشی زنانه عبور می‌کند.

  • ۰۰/۰۸/۰۳
  • سیاوش زادرفیع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی