روغن فرابکر ورژن

بهترین روغن خوراکی برای مصرف روزانه

روغن فرابکر ورژن

بهترین روغن خوراکی برای مصرف روزانه

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کفش کتانی زنانه نیوبالانس نه تنها به عنوان یک اکسسوری بلکه به عنوان نقطه عطف برخی استایل‌ها از اهمیت ویژه‌­ای برخوردار است. پس بی تردید برخی مدل‌ها هستند که گذشتن از آن‌ها برای ما کاری ناممکن است پس به طور مداوم از آن‌ها استفاده می‌کنیم. یکی از این کفش‌­های مهم کفش کتونی مردانه است. با ما در مجله دلتا همراه باشید.
با کتونی چی بپوشیم؟کتونی با شلوار جین اسکینی، ترکیب همیشگی و بدون انقضا است. وقتی کتونی می‌پوشیم اولین انتخاب شما یک جین تنگ و چسبان است. این ترکیب یک استایل ثابت است، نه خوب است و نه بد. درواقع خوبی و بدی این ترکیب کاملا بستگی به چگونه پوشیده شدن آن دارد.
در مواقعی که کتونی را با شلوار جین اسکینی می‌پوشید باید به چند نکته خیلی مهم دقت کنید :۱- میزان تنگی شلوار
۲-قد شلوار
۳-مدل کتونی
میزان تنگی شلوار 
حواس شما باید به شلوار و یا لگی که انتخاب می‌کنید باشد، شلوار و یا لگی که می‌پوشید باید کاملا مناسب اندام، مخصوصا فرم پاهای شما باشد. معمولا کتونی‌های ظریف برای شلوارهای خیلی جذب مناسب‌­تر هستند.
قد شلوارمهم‌ترین نکته در ست‌کردن شلوارجین با کتونی توجه کردن به قد شلوار است. شلوارهای کوتاهی که یک فضای خالی میان کفش و مچ‌پا ایجاد می‌کنند، مناسب‌ترین قد شلوار برای این استایل هستند. زمانی که شلوار اسکینی بلند را با کتونی می‌پوشید و فضای تنفس در استایل پایین تنه خود ایجاد نمی‌کنید ناخودآگاه کمی چاق‌تر و کوتاه‌تر دیده می‌شوید.
مدل کتونیمعمولا استفاده از کتونی‌های ظریف برای ست کردن با شلوار جین اسکینی و یا لگ مناسب‌تر است، زیرا پایین تنه شما را ظریف‌تر، بلندتر و لاغر­تر نشان می‌دهند.
کتونی با دامن و پیراهنکتونی با دامن و پیراهن
پوشیدن دامن و پیراهن با انواع کتونی یک ترکیب کژوال و دخترانه است. این استایل برای هر جایی مناسب است. دامن و پیراهن، بسته به نوع استایل شما، می‌توانند گزینه مناسبی برای یک استایل کژوال باشند. اما برای اینکه استایل بی‌نقصی داشته باشید بهتر است قد پیراهن و دامن تا روی ساق‌پای شما باشد.
کتونی با شلوار کلاسیک، یک ترکیب مدرنکتونی با شلوار کلاسیک
این ست شیک و راحت یک استایل کژوال را به وجود می‌­آورد و ترکیب مناسبی برای دانشگاه و محل کار است. برای اینکه با این ترکیب بهترین استایل را داشته باشید بهتر است از شلوار راسته کوتاه و کتونی ظریف، مثل کفش­‌های تنیس استفاده کنید.
کفش کتونی زنانه با شلوارکاین لباس یک آیتم جوان پسند و کژوال است که ترکیب‌های خوبی در یک استایل به وجود می‌آورد. می‌توان گفت کتونی بهترین انتخاب برای داشتن یک استایل بی‌نظیر با شلوارک است.
کتونی با شلوار گشاد، استایل خیابانی پرطرفداریکی از کفش‌های مناسب برای ست کردن با شلوار گشاد، کتونی است که این ترکیب جزو استایل­‌های مدرن و خیابانی به حساب می‌­آید. نکته‌ای که در پوشیدن این دو آیتم باهم بسیار مهم است، توجه به قد شلوار است. برای پوشیدن این سبک شلوارها با کفش‌­های ورزشی بهتر است پاچه شلوار شما یا بالای مچ و یا کاملا روی کفش قرار بگیرد.

  • سیاوش زادرفیع
  • ۰
  • ۰

مارکتینگ آتومیشن (Marketing Automation) چیست؟

منطق یا قوانینی که نرم‌افزار بازاریابی را قادر می‌سازد کنترل ارتباطات مشتری یا فرایندهای پشت‌صحنۀ کسب‌وکار را به شکلی که افراد انجام می‌دادند، به عهده بگیرد. آتومیشن به بازاریاب‌های کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند بدون استفاده از منابع و چارچوب ذهنی‌ آن‌ها، استراتژی‌شان را پیاده کنند. این فناوری زمانی بیشترین کارآیی را دارد که مخاطب ثابت و استراتژی‌ پرورشی (Nurturing Strategy) برای اجرا داشته باشید، اما برای جذب مشتریان جدید و تولید سرنخ هم روش مؤثری است.

این هم فقط یک نمونه از کارهایی که نرم‌افزار مارکتینگ آتومیشن می‌تواند برای کسب‌وکار شما انجام دهد: تعیین می‌کند که کدام بخش‌های کمپین تبلیغاتی در حال اجرا مؤثر است، سپس براساس آن بهینه‌سازی انجام می‌دهد. بنابراین، به جای این‌که مجبور باشید هر بار با تغییر مسیر مشتری شما هم تغییر جهت دهید، می‌توانید استراتژی‌ مناسب سفر مشتریان خود را که پلتفرم آتومیشن مارکتینگ باید پیشاپیش اجرا کند، تعیین کنید.

ممکن است استراتژی‌ شما غیر از ایمیل‌های اتوماتیک، شامل ریتارگتینگ تبلیغات، A/B تست و ابزارهای دیگری نیز باشد که به شما کمک می‌کنند بازاریابی خود را اتوماتیک کنید و مطمئن شوید در تمامی مراحل سفر مشتریان در کسب‌وکارتان با آن‌ها در ارتباط هستید.

 
 

تک‌تک مشتریان مهم هستند. اما، وقتی کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، ممکن است وقت نداشته باشید که هر بار که لازم است با آن‌ها حرف بزنید، کمپین یکباره (one-off campaign) ایجاد کنید. مارکتینگ آتومیشن به شما کمک می‌کند گفت‌وگوها ادامه داشته باشد، پس می‌توانید روابط خود با مشتری- و کسب‌وکارتان را گسترش دهید.

مارکتینگ آتومیشن به چه معناست؟

مارکتینگ آتومیشن از فناوری‌هایی استفاده می‌کند که دیگر لازم نیست برای حرف زدن با مخاطبان خود یا تگ کردن دستی مشتریانی که به محصولی از فروشگاه شما علاقه نشان داده‌اند، ایمیل یکباره (one-off) ارسال کنید. در واقع، می‌توانید آتومیشن را به گونه‌ای تنظیم کنید که استراتژی‌ شما را به روش دلخواه‌تان اجرا کند و این استراتژی‌ در پس‌زمینۀ کسب‌وکارتان اجرا خواهد شد. راهی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا در خدمت مشتریان خود باشید، حتی وقتی در تعطیلات هستید.

با استفاده از ابزارهای آتومیشن می‌توانید تجربه‌های افراد را براساس رفتارها، ترجیحات، خرید، فعالیت و موارد دیگر سفارشی‌سازی کنید. مشتریان شما احساس می‌کنند هر پیام بازاریابی را مختص آن‌ها ایجاد کرده‌اید و همین مسئله باعث می‌شود به برندتان بیشتر اعتماد کنند. و از کسانی که عاشق کسب‌وکار شما هستند (و دربارۀ شما با دیگران حرف می‌زنند) مخاطب وفادار خواهید ساخت.

مارکتینگ آتومیشن چه کاری انجام می‌دهد؟

به شما کمک می‌کند مشتریان خود را درک کنید.

باعث می‌شود تعاملات‌تان با آن‌ها پربارتر- و سودآورتر شود. بنابر گزارشی در سال 2018، هشتاد درصد مشتریان بیشتر از برندهایی خرید می‌کنند که تجربه‌های سفارشی‌سازی‌شده و مرتبط ارائه می‌کنند.

شخصی‌سازی‌ها اغلب وفاداری مشتری را هم افزایش می‌دهد. در نظرسنجی‌ای سال 2017، 44 درصد مصرف‌کنندگان اعلام داشتند که تعاملات شخصی‌سازی‌شده باعث شده که دوباره از شرکت خرید کنند. مشتریان قدر این را می‌دانند که شرکت‌ها با پیام‌های شخصی‌سازی‌شده مثل فرد خاصی با آن‌ها برخورد می‌کنند نه مثل انبوهی از مصرف‌کنندگان ناشناس.

  • سیاوش زادرفیع
  • ۰
  • ۰

بیشتر افراد هم‌عقیده هستند که سنت‌های آخر فصل پاییز بهترین‌ها هستند- فروش‌های بلک فرایدی، یلدا و شب‌نشینی‌های طولانی‌ترین شب سال کنار خانواده، خوردن آجیل و تعریف کردن داستان‌های هزار و یک شب و فال حافظ. بله، درست خواندید! حراجمعه، یلدا و سایبر ماندی به‌سرعت به سنت‌های محبوب افراد در تعطیلات تبدیل شده‌اند-و دلیل خوبی هم وجود دارد.

تقریباً همه، ازجمله خرده‌فروش‌ها، عاشق کمپین‌های آخر فصل پاییز مثل حراجمعه و یلدا و حراجمعه هستند. یکی از بهترین فرصت‌ها برای بازاریابی و فروش در سال است و مهم است که نهایت استفاده را از آن‌ها ببرید. در این‌جا به برخی نکات مهم برای افزایش تعامل، وفاداری و فروش در کمپین یلدا و حراجمعه و سایبر ماندی پیش رو اشاره می‌کنیم.

نگاهی به سایبر ماندی ۲۰۲۰

اول، بیایید نگاهی به سایبرماندی سال گذشته بیندازیم. طبق تحقیقات Adobe، حراج‌های ارائه‌شده در سایبرماندی ۲۰۲۰ به ۱۰.۸ میلیارد دلار خرید آنلاین در فصل تعطیلات تبدیل شد، که ۱۵ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش داشت.

این خبر بسیار خوبی است،‌ تا وقتی که بدانید افزایش فروش‌های حراجمعه ۲۰۲۰ بین ۳۰-۴۰ درصد پیش‌بینی می‌شد که تقریباً دو برابر اعداد واقعی بود. البته،‌ چالش‌های بی‌سابقه‌ای فراوانی برای مصرف‌کنندگان به وجود آمد، از جمله قرنطینه، کوچک‌سازی و عدم قطعیت اقتصادی.

با این حال، این کاهش به همهٔ فروش‌ها مربوط نمی‌شود. خرید موبایل رو به افزایش است! 37 درصد فروش‌ها که رقم بسیار بزرگی است به گوشی‌های هوشمند مربوط می‌شود و یک مورد از ۱۰ بازدید از سایت‌های خرده‌فروشی ناشی از رسانه‌های اجتماعی است. پیش‌بینی می‌شود نقش گوشی‌های موبایل در هفتهٔ منتهی به حراجمعه و سایبرماندی افزایش یابد و رسانه‌های اجتماعی بیش از پیش مورد تأکید است.

روندهای متغیر

باید تأکید شود که خرید در هفتهٔ سایبر ماندی در حال تغییر است و در هر فصل خرید، روندهای جدیدی ظهور می‌یابد.  مسئلهٔ مهم برای مصرف‌کنندگان در سال ۲۰۲۱ فقط این است که مصرف‌کنندهٔ آگاه باشند. نظرسنجی یونیون بانک نشان داد که جنبش‌های اجتماعی در حال حاضر مصرف‌کنندگان را بیش از قیمت‌ها تحت تأثیر قرار می‌دهند. از هر ۱۰ خریدار، هفت نفر عنوان کردند که برای آن‌ها پشتیبانی از کسب‌وکارهای کوچک بیش از انجام یک معاملهٔ خوب ارزش دارد. کسب‌وکارهای متعلق به محصولات محلی، محصولات دست‌ساز، سیاه‌پوستان و کسب‌وکارهای پایدار نیز بیش از رقبای آن‌ها مورد توجه بودند. پس از چالش‌های دو سال گذشته، روند حمایت از کسب‌وکارهای کوچک‌تر کور سوی امیدی به بقای اقتصاد است.

اما این‌ها صرفاً آمار هستند. در استراتژی فروش شما در تعطیلات چه اهمیتی دارند؟ بیایید به بررسی برخی روش‌های بازاریاب‌ها برای جلب توجه خریداران، افزایش فروش و ترغیب مشتریان به برگشت بپردازیم. 

مسالۀ شمارهٔ ۱: افزایش تعامل از طریق بنرهای شخصی‌سازی‌شده

مشتریانی که دنبال محصول خاصی هستند، ممکن است احساس درماندگی کنند، به‌ویژه اگر در یک زمان، در ۴-۵ صفحهٔ مختلف جست‌وجو کنند. اجازه ندهید وجود گزینه‌های متعدد، مثل گزینه‌های مربوط به سرویس پخش آنلاین (Live Stream) در شرایطی که مشتری به دنبال گوشی تلفن جدید است، خریداران‌تان را سردرگم کند. سردرگمی ناشی از وجود گزینه‌های متعدد انگیزهٔ خرید محصولات‌تان را کاهش می‌دهد و بازدیدهای مجدد از وب‌سایت شما برای خریدهای بعدی را کمتر می‌کند. چطور مطمئن می‌شوید هر مشتری همان چیزی را می‌بیند که می‌خواهد؟

راهکار: مدیریت بنر

مدیریت بنر یک تکنولوژی با پشتوانهٔ هوش مصنوعی است که لی‌اوت وب‌سایت شما را به صورت لحظه‌ای با اطلاعات مربوط به سوابق خرید و جست‌وجوی کاربر بهینه‌سازی می‌کند. وقتی به مشتری چیزی را نشان دهید که می‌خواهد ببیند، مثل مدل‌های جدید گوشی تلفن به جای سرویس‌های پخش آنلاین( Live Stream)، سردرگمی کاربر کمتر و خرید برای او آسان‌تر می‌شود. در عوض، تعامل مشتری (customer engagement)، نرخ کلیک‌ (click-through rate) و تبدیل به فروش افزایش خواهد یافت.

مسالۀ شمارهٔ ۲: ایجاد سرعت در مسیر خرید

چند مرتبه شاهد بوده‌اید که مشتری وب‌سایت شما را جست‌وجو می‌کند، محصولاتی را در سبد خرید خود قرار می‌دهد و در لحظهٔ آخر سبد خرید را ترک می‌کند؟ مشتریان از فروش زورکی بیزار هستند. وجود گزینه‌های متعدد در مقابل دکمهٔ BUY به مشتری فرصت می‌دهد مردد شود که به ترک سبد خرید و کاهش فروش منجر می‌شود.

راهکار: پیام‌های تخفیف شخصی‌سازی‌شده

پیام‌های تخفیف‌ شخصی‌سازی‌شده با طراحی وسوسه‌انگیز توجه مشتری را جلب می‌کند و حس فوریت ایجاد می‌کند. تکنولوژی مبتنی‌بر هوش مصنوعی مارکتینگ آتومیشن‌ها، مشتریانی را که تمایل زیادی به تخفیف دارند، شناسایی می‌کند و آن‌ها را با این پیام‌ها تارگت می‌کند و احتمال خرید اقلامی مورد نظر آن‌ها را افزایش می‌دهند. گنجاندن روش ساده‌ای مانند این، که مشتریان را به آرامی در جهت تکمیل خرید سوق می‌دهد، به افزایش فروش شما منجر می‌شود.

مسالۀ شمارهٔ ۳: تحریک خریدارن برای این‌که پول بیشتری خرج کنند

خرید هدایای تعطیلات برای بیشتر افراد خیلی بیشتر از جوّ  (shopping spree) است. آن‌ها بودجه، راهنمای خرید هدیه و حراج‌های خاصی را که خودشان دنبال می‌کنند، در نظر گرفته‌اند. وقتی خریداران ذهن صرفه‌جوگری داشته باشند، چطور می‌توانیم آن‌ها را ترغیب کنیم از فهرست‌شان فراتر بروند و محصولات بیشتری بخرند؟

راهکار: نوارهای پیشرفت  (Progress Bars)

 

همهٔ ما عاشق چیزهای رایگان هستیم-کمی بیش از حد اندازه. نوارهای پیشرفت که به جوایزی مثل هدایای رایگان یا ارسال رایگان منتهی می‌شوند، راه بسیار خوبی است که مشتریان را ترغیب می‌کند میانگین ارزش سفارش (average order value) خود را افزایش دهند. این یکی از آسان‌ترین کاربردهای بازی‌وارسازی یا همان گیمیفیکیشن (gamification) است؛ زیرا وجود جایزه بهانه‌ای عالی برای خریدار است که فهرست خود را کنار بگذارد و آن کالای اضافی را خریداری کند.

بیشتر بخوانید: خرید قطعات یدکی خوردرو

  • سیاوش زادرفیع