روغن فرابکر ورژن

بهترین روغن خوراکی برای مصرف روزانه

روغن فرابکر ورژن

بهترین روغن خوراکی برای مصرف روزانه

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شما هم دوست دارید بدانید دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به بازاریابی محصولات و خدمات در بستر اینترنت، اپلیکیشن موبایل و دیگر رسانه‌ های دیجیتالی مانند شبکه های اجتماعی اطلاق می‌شود. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال مهم ترین جزء بازاریابی این روزهاست.

به زبان ساده؛ سایت، اپلیکیشن موبایل، صفحه تلگرام و یا صفحه اینستاگرام شما همان ویترین مغازه شما در بازار و یا طراحی دفتر کار شماست و دیجیتال مارکتینگ جایگاه شما را در این بازار مشخص می‌کند. هر چه به این ابزار مسلط‌ تر باشید، جایگاه بهتری در بازار و به تبع آن در ذهن مشتریان خود خواهید داشت که منجر به فروش بیشتر خواهد شد. آژانس دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا بتوانید مسیر پر پیچ و خم دنیای آنلاین را راحت‌تر طی کنید.

یکی از مهم ترین مزیت ‌های فضای آنلاین نسبت به دنیای واقعی این است که این امکان را به ما می ‌دهد با هزینه بسیار کمتر نسبت به دنیای واقعی، کسب ‌و کار خود را راه‌اندازی کنیم و اثر بخشی تمام کارهای انجام شده را با زدن چند کلیک مشاهده کنیم. البته این مهم زمانی اتفاق می افتد که شما بتوانید زیر ساخت های مناسب را با توجه به افزایش سطح دانشی و عملیاتی خویش برای کسب و کار دیجیتال خود آماده نمایید و بتوانید به درستی به مزیت رقابتی مناسبی نسب به رقبا دست یابید.

تیم دیجیتال مارکتینگ چیست؟

یک تیم بازاریابی دیجیتال شامل چندین متخصص بازاریابی است که رهبری و سرپرستی آن را معاون رئیس یا همان مدیر ارشد بر عهده دارد. سایر افراد موجود در تیم بازاریابی دیجیتال می‌توانند شامل عناوینی هم‌چون متخصص SEO، مدیران شبکه‌های اجتماعی، واحد کارایی و اجرای بازاریابی باشند. البته در ساختار تیم دیجیتال مارکتینگ ممکن است چندین عنوان ریاستی هم‌چون مدیر ارشد دیجیتال (DCO)، مدیر دیجیتال مارکتینگ و رئیس کل بازاریابی دیجیتال نیز وجود داشته باشد.

 

تعریف ساده دیجیتال مارکتینگ

در ساده ترین تعریف دیجیتال مارکتینگ، پیشبرد فروش محصول یا برند از طریق یک یا چند نوع رسانه اینترنتی است. دیجیتال مارکتینگ به دلیل استفاده از کانال ها و متدهای برای تحلیل فرآیند کمپین بازاریابی و سنجش اثر بخشی فعالیت ها در لحظه، از بازاریابی سنتی متمایز شده است. بدون توجه به اندازه یک کسب و کار، اغلب آنها در حال استفاده از دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتالی) هستند.

بازاریابی دیجیتالی ارزانترین روش برای دستیابی سریع و هدفمند به میلیون ها نفر مخاطب، در بازار هدف است. بازاریابان دیجیتالی، فرآیندهای بازاریابی شامل اینکه چه چیزهایی در حال دیده شدن هستند؟ برای چه مدت و چه بازه زمانی دیده می شوند؟ نرخ تبدیل فروش چگونه است؟ و چه محتوایی بازدهی بیشتری دارد؟ و ... را مرتب بررسی می کنند.

شما با گذراندن دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ به تمامی مفاهیم حوزه بازاریابی دیجیتال دست پیدا می کنید. 

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

مدل بازاریابی و تبلیغات دچار تغییرات زیادی شده است. شرکت های کوچک به واسطه ی فضای دیجیتال و اینترنت در حال رقابت با شرکت های بزرگ هستند. بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing بستر مناسبی جهت حضور خلاق و نوآور شرکت ها ایجاد کرده است. در این فضا شرکت ها (هلدینگ، استارتاپ) به صورت عمده حضور داشته و رقابت می کنند. استفاده از بازاریابی آنلاین بیش از پیش مورد نیاز تمامی سازمان ها و شرکت هاست.


دیجیتال مارکتینگ امروزه در دستور کار همه شرکت ها قرار گرفته است و شرکت ها واحد هایی به نام دیجیتال مارکتینگ تشکیل داده اند و از ابزار های بازاریابی آنلاین استفاده می کنند. ابزار های بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ باعث می شود که مشتریان شرکت افزایش پیدا کنند و شرکت ها ارتباط بهتری با مخاطبانشان برقرار کنند. امروزه این ابزار های کاربردی باعث از بین رفتن تبلیغات سنتی شده و جایگزین مناسبی برای آن است.

مدیران باید بتوانند اول استراتژی های بازاریابی اینترنتی را تدوین، سپس اجرا و پیاده کنند. مهم ترین بخش بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ آنالیز و کنترل کیفیت فرایندهاست. اگر این اعمال به درستی صورت گیرند قطعا شرکت ها با بازدهی مناسب تری روبرو خواهند شد.

 

  • سیاوش زادرفیع