روغن فرابکر ورژن

بهترین روغن خوراکی برای مصرف روزانه

روغن فرابکر ورژن

بهترین روغن خوراکی برای مصرف روزانه

  • ۰
  • ۰

مارکتینگ آتومیشن (Marketing Automation) چیست؟

منطق یا قوانینی که نرم‌افزار بازاریابی را قادر می‌سازد کنترل ارتباطات مشتری یا فرایندهای پشت‌صحنۀ کسب‌وکار را به شکلی که افراد انجام می‌دادند، به عهده بگیرد. آتومیشن به بازاریاب‌های کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند بدون استفاده از منابع و چارچوب ذهنی‌ آن‌ها، استراتژی‌شان را پیاده کنند. این فناوری زمانی بیشترین کارآیی را دارد که مخاطب ثابت و استراتژی‌ پرورشی (Nurturing Strategy) برای اجرا داشته باشید، اما برای جذب مشتریان جدید و تولید سرنخ هم روش مؤثری است.

این هم فقط یک نمونه از کارهایی که نرم‌افزار مارکتینگ آتومیشن می‌تواند برای کسب‌وکار شما انجام دهد: تعیین می‌کند که کدام بخش‌های کمپین تبلیغاتی در حال اجرا مؤثر است، سپس براساس آن بهینه‌سازی انجام می‌دهد. بنابراین، به جای این‌که مجبور باشید هر بار با تغییر مسیر مشتری شما هم تغییر جهت دهید، می‌توانید استراتژی‌ مناسب سفر مشتریان خود را که پلتفرم آتومیشن مارکتینگ باید پیشاپیش اجرا کند، تعیین کنید.

ممکن است استراتژی‌ شما غیر از ایمیل‌های اتوماتیک، شامل ریتارگتینگ تبلیغات، A/B تست و ابزارهای دیگری نیز باشد که به شما کمک می‌کنند بازاریابی خود را اتوماتیک کنید و مطمئن شوید در تمامی مراحل سفر مشتریان در کسب‌وکارتان با آن‌ها در ارتباط هستید.

 
 

تک‌تک مشتریان مهم هستند. اما، وقتی کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، ممکن است وقت نداشته باشید که هر بار که لازم است با آن‌ها حرف بزنید، کمپین یکباره (one-off campaign) ایجاد کنید. مارکتینگ آتومیشن به شما کمک می‌کند گفت‌وگوها ادامه داشته باشد، پس می‌توانید روابط خود با مشتری- و کسب‌وکارتان را گسترش دهید.

مارکتینگ آتومیشن به چه معناست؟

مارکتینگ آتومیشن از فناوری‌هایی استفاده می‌کند که دیگر لازم نیست برای حرف زدن با مخاطبان خود یا تگ کردن دستی مشتریانی که به محصولی از فروشگاه شما علاقه نشان داده‌اند، ایمیل یکباره (one-off) ارسال کنید. در واقع، می‌توانید آتومیشن را به گونه‌ای تنظیم کنید که استراتژی‌ شما را به روش دلخواه‌تان اجرا کند و این استراتژی‌ در پس‌زمینۀ کسب‌وکارتان اجرا خواهد شد. راهی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا در خدمت مشتریان خود باشید، حتی وقتی در تعطیلات هستید.

با استفاده از ابزارهای آتومیشن می‌توانید تجربه‌های افراد را براساس رفتارها، ترجیحات، خرید، فعالیت و موارد دیگر سفارشی‌سازی کنید. مشتریان شما احساس می‌کنند هر پیام بازاریابی را مختص آن‌ها ایجاد کرده‌اید و همین مسئله باعث می‌شود به برندتان بیشتر اعتماد کنند. و از کسانی که عاشق کسب‌وکار شما هستند (و دربارۀ شما با دیگران حرف می‌زنند) مخاطب وفادار خواهید ساخت.

مارکتینگ آتومیشن چه کاری انجام می‌دهد؟

به شما کمک می‌کند مشتریان خود را درک کنید.

باعث می‌شود تعاملات‌تان با آن‌ها پربارتر- و سودآورتر شود. بنابر گزارشی در سال 2018، هشتاد درصد مشتریان بیشتر از برندهایی خرید می‌کنند که تجربه‌های سفارشی‌سازی‌شده و مرتبط ارائه می‌کنند.

شخصی‌سازی‌ها اغلب وفاداری مشتری را هم افزایش می‌دهد. در نظرسنجی‌ای سال 2017، 44 درصد مصرف‌کنندگان اعلام داشتند که تعاملات شخصی‌سازی‌شده باعث شده که دوباره از شرکت خرید کنند. مشتریان قدر این را می‌دانند که شرکت‌ها با پیام‌های شخصی‌سازی‌شده مثل فرد خاصی با آن‌ها برخورد می‌کنند نه مثل انبوهی از مصرف‌کنندگان ناشناس.

  • ۰۰/۰۹/۱۰
  • سیاوش زادرفیع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی