روغن فرابکر ورژن

بهترین روغن خوراکی برای مصرف روزانه

روغن فرابکر ورژن

بهترین روغن خوراکی برای مصرف روزانه

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مزون طراحی و دوخت بلندی:

تا به‌حال پیش‌آمده است که در طرح، نقش و ظرافتِ لباسِ ایده‌آل‌تان کمی عمیق شوید و هر آن‌چه که باعث جلبِ توجه شما می‌شود را بررسی کنید؟ تابه‌حال محوِ ظرافتِ دوخت و نقش‌نگاری یک لباس شده‌اید؟ ظرافت در دوخت و طراحی لباسی که برازنده و ارزنده تنِ شریف شماست، بزرگ‌ترین هدف مزون طراحی و دوخت بلندی است.

تلفیق ظرافت و هنر در دوخت انواع لباس‌ شب، لباس مجلسی زنانه و لباس عروس از جمله مهم‌ترینِ فاکتور برای مزون طراحی و دوخت بلندی است. مزون طراحی و دوخت بلندی، تحت نظارت مستقیم سرکار خانم محبوبه بلندی و مادرگرامی‌شان، سرکار خانمِ میترا چائی‌چی از کارشناسان و متخصصان مطرح در حرفه دوخت و طراحی از سالیان قبل شروع به فعالیت حرفه‌ای کرده است.

در مزون طراحی و دوخت بلندی از بهترین متریال روز دنیا در طراحی و دوخت انواع لباس‌ها استفاده شده است و در این مجموعه همیشه سعی بر آن بوده که برای طراحی و دوخت انواع لباس‌های موجود نهایت خلاقیت و ایده‌های نو به‌کار گرفته شود. در مزون طراحی و دوخت بلندی، طراحی‌های اختصاصی با ظرافتی خاص در دوخت انجام می‌شود و نظر و سلیقه مشتریان ارجمند بسیار حائز اهمیت است. همکاری مزون طراحی و دوخت بلندی با هنرمندان مطرح دنیا و استفاده از انواع پارچه‌های ترک، اروپا و… از افتخارات و رزومه‌های ارزشمند ماست.

 

انواع پروژه‌های دوخت مزون طراحی و دوخت بلندی:

لباس عروس های مزون بلندی :

روز عروسی شما یکی از خاص‌ترین روزهای زندگی‌تان به حساب می‌آید. همان‌طور که استرس زیادی برای انجام شدن تمام چک لیستی که روز عروسی خود آماده کرده‌اید را دارید، انتخاب یک لباس عروسی شیک، خاص و برازنده شما که بتواند تفاوت شما را با دیگران نمایان کند هم یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید به آن بپردازید. در مزون طراحی و دوخت بلندی، باتوجه به فرم بدنی و مدل دل‌خواه شما بهترین لباسی که مورد انتظارتان است را طراحی و اجرا خواهیم کرد تا سهمی در بهترین روز زندگی‌تان داشته باشیم.

 

 

 

لباس شب:

همان‌طور که از گذشته‌های بسیار دور هم مرسوم بوده‌است، خانم‌ها برای حضور در تمامی مجالس و مهمانی‌های خاص علاقه به پوششی منحصربه‌فرد و متفاوت داشته‌اند. لباس مجلسی یا همان لباس شب، از پارچه‌های مجلل همراه با برش‌ها و دوخت‌های ظریف طراحی شده‌اند. لباس شب، رسمی‌ترین لباس زنانه برای اوقات و مراسم‌های اجتماعی و مجلل است.

امروزه‌ هم یکی از دغدغه‌های خانم‌های شیک پسند برای حضور در مراسم‌های مجلل و مهمانی‌ها دوخت و طراحی لباسی خاص و برازنده است، لباسی با طراحی متفاوت و پارچه‌ای خاص، در مزون طراحی و دوخت بلندی، با خاص‌ترین طراحی‌ها و بهترین پارچه‌های روز دنیا، در دوخت لباس شب دل‌خواه و مورد پسند شما همراه‌تان هستیم.

 

کت‌وشلوار و مانتوهای مجلسی زنانه:

همان‌طور که شاید بسیاری از افراد تجربه نافرم بودن کت و شلوار و مانتوهای مجلسی را داریم، احتمالا برای حضور در مراسم‌های خاص به دنبال طراحی‌های منحصربه‌فرد و دوخت‌های ظریف همراه با کیفیت بالای پارچه هستیم. آن‌چیزی که کت‌وشلوار و مانتوهای مجلسی را متمایز می‌کند، دوخت ظریف و طراحی‌های خاص است. الگویی که متناسب با بدن هر فرد باشد یکی از مهم‌ترین موارد در دوخت این سبک لباس مجلسی است. در مزون طراحی و دوخت بلندی ما با طراحی‌ها، پارچه‌ها و دوخت‌های ظریف و خاص انواع کت‌وشلوار و مانتوهای مجلسی زنانه در کنارتان هستیم تا بتوانید طبق الگوی دل‌خواه و فرم بدنی مخصوص به خودتان بهترین تجربه در دوخت مانتو یا کت‌وشلوار زنانه را تجربه کنید.

  • سیاوش زادرفیع
  • ۰
  • ۰

یکی از تکنیک های استریم همزمان اینستاگرام که با استقبال بسیاری عجیبی روبرو شده است، تکنیک فیلتر کردن کامنت های کاربران است. قطعا همه شما با این مشکل روبرو شده اید و دوست نداشتید که در لایو شما، هر حرف و کلمه ای را در کامنت بنویسند. به همین دلیل اینستاگرام این آپشن را برای کاربران خود قرار داد تا این مشکل مهم را رفع کنند. ما در آموزش لایو اینستاگرام سعی می کنیم کاربردی ترین نکات را برای شما توضیح دهیم و این تکنیک یکی از همان نکات ویژه این آموزش است.

برای فیلتر کردن کامنت های لایو همزمان اینستاگرام، مراحل زیر را طی کنید:

  1. قسمت تنظیمات اینستاگرام را باز کنید
  2. روی گزینه privacy کلیک کنید
  3. سپس قسمت Comment را باز کنید
  4. این بخش برای کنترل تمام نظراتی است که برای شما، چه در لایو و چه در قسمت نظرات پست ها، کاربردی است.
  5. بخش filter دارای دو گزینه hide offensive comments و Manual filter است که هر دو این گزینه ها را باید فعال کنید
  6. سپس در فیلدی که برای شما طراحی شده است و به صورت کم رنگ عبارت “Word separated by commas” نوشته است، باید کلمات و عباراتی که علاقه ای به دیدن آن در قسمت نظرات ندارید را، وارد کنید و اگر تعداد این عبارات زیاد است، باید آن را با “کاما” از هم جدا کنید

مراحل شروع یک لایو قدرتمند و معرفی بخش های مختلف آن

خب حالا می خواهیم با هم یک لایو پر هیاهو با بهترین تکنیک های لایو اینستاگرام به کمک ایزی لایو را شروع کنیم. پس بهتر است که موبایل خود را برداشته و اپ اینستاگرام را باز کنید.

مرحله اول

اپ اینستاگرام را باز کنید و روی دوربین قسمت استوری ها، کلیک کنید و به حالت لایو بروید. زمانی که از حالت استوری به حالت لایو بروید، تعدادی از فالوورهایی که آنلاین هستند را به شما نشان می دهد. این بیانگر این است که در صورت برگزاری لایو، فالوورهای شما برای حضور در لایو، آنلاین هستند.

مرحله دوم

برای شروع لایو روی آیکون لایو کلیک کنید البته بهتر است برای شروع یک لایو قوی، از سرعت مناسب اینترنت خود، مطمئن شوید. زمانی که شروع به لایو می کنید، برای تمام فالوورهای شما، اعلانی برای آن ها ارسال می شود. پس بهتر است که چند دقیقه صبر کنید تا تعداد قابل توجهی از فالوورهای شما به لایوتان بیاییند.

مرحله سوم

اکنون شما در لایو هستید، اما اگر می خواهید لایوتان برای فالوورهای شما جذاب تر باشد، به 6 نکته ای که بررسی می کنیم، دقت کنید. این نکات به جذابیت بیشتر لایو شما کمک می کند.

نکته اول: یکی از تکنیک های لایو اینستاگرام، ایجاد چالش پرسش و پاسخ با فالوورها در لایو است. البته که فالوورها در قسمت comment می توانند سوالات و نظرات خود را ارسال کنند اما زمانی که شما از این راهکار برای پرسش و پاسخ استفاده کنید، سوالی که از بین سوالات می خواهید پاسخ دهید را روی صفحه در لایو، در حالت بزرگ شده و یک کارد مشخص به نمایش می گذارید.

 

این نشان می دهد که شما اکنون به این سوال می خواهید پاسخ دهید. حال برای ایجاد پرسش و پاسخ کافیست به آیکون مخصوص آن که در تصویر بالا مشخص شده است، کلیک کنید. البته تصویر بالا لایو را از نگاه کاربر نشان می دهد که اگر شما امکان پرسش و پاسخ را فعال کنید، می توانید سوالات کاربران را دریافت کنید.

نکته دوم: یکی از علائمی که در قسمت پایین لایو اینستاگرام، نمایش داده می شود، علامت موشک مانند است. یکی از ترفندهای لایو اینستا به وسیله این علامت قابل انجام است و شما با کلیک روی آن، می توانید با کاربرانی که در لایو، قرار دارند، در قسمت دایرکت، ارتباط برقرار کنید.

نکته سوم: یکی از تکنیک های لایو اینستاگرام که در آپدیت های سال 2019 به این اپ، اضافه شد، امکان لایو همزمان با یک فرد دیگر است. آیکونی که برای آن، در نظر گرفته اند، تو شکلک لبخند است. در صورتی که فردی به شما درخواست لایو دو نفره به شما بدهد، شما با کلیک روی این آیتم، می توانید لایو خود را دو نفره کنید.

ایجاد لایوهای دونفره با افرادی که فالوور بیشتری نسبت به شما دارد، یکی از بهترین و کارآمدترین ترفندها برای افزایش بازدید لایو اینستاگرام است.

نکته چهارم: یک نماد دیگر در پایین صفحه لایو قرار دارد که شما به وسیله آن می توانید، فیلترهایی که برای زیبایی و جذابیت بیشتر استوری خود، استفاده می کنید را در لایو خود نیز استفاده کنید.

نکته پنجم: یکی از جدیدترین تکنیک های لایو اینستاگرام، این است که شما می توانید زمانی که در حال اجرای لایو با کاربران خود هستید، تصویر یا ویدیوی از موبایل خود را به کاربران، نمایش دهید. این کار بسیار ساده است. کافیست آیتم کنار فیلتر استوری را کلیک کنید. با کلیک روی آیتم نمایش تصویر یا ویدیو، شما باید از گالری خود تصویر مورد نظر را انتخاب کنید. سپس تصویر لایو به صورت کوچک شده به قسمت بالای صفحه گوشی رفته و تصویر به صورت بزرگ شده به کاربران نمایش داده می شود.

نکته ششم: یکی از قابلیت های لایو اینستاگرام برای بخش کامنت ها این است که شما می توانید یک کامنت را در پایین صفحه بالای فیلد کامنت، پین کنید (بچسبانید). این قابلیت چند مزیت بسیار مهم برای شما دارد. ابتدا اینکه می توانید بهترین کامنت را انتخاب و آن را پین کنید. همچنین می توانید موضوع مورد بحث لایو را خود در بخش کامنت، نوشته و آن را پین کنید. این ترفندهای لایو اینستا باعث بهبود تجربه کاربری پیج شما می شود.

مرحله چهارم

این مرحله پایان لایو را می خواهیم برای شما بررسی کنیم. شما زمانی که دکمه End را کلیک کنید، صفحه مانند زیر برای شما به نمایش گذاشته می شود.

زمانی که با دکمه End لایو را قطع کردید، به شما سه گزینه زیر نمایش داده می شود:

Share to IGTV: با کلیک روی این گزینه، لایو شما در قسمت IGTV پیجتان، ذخیره می شود.

Download Video: به شما این امکان را می دهد که ویدیو لایو را برای خود دانلود و در گالری خود، ذخیره کنید

Delete Video: در صورتی که می خواهید به طور کلی این لایو را حذف کنید، از این گزینه بهتر است استفاده کنید.

  • سیاوش زادرفیع
  • ۰
  • ۰

آژانس دیجیتال مارکتینگ منظم

به گزارش ترنجی اگر قصد برون سپاری بازاریابی دیجیتالی را دارید، آژانس دیجیتال منظم بهترین انتخاب است. این آژانس از بهترین و حرفه‌ای‌ترین تیم دیجیتال مارکتینگ تشکیل شده است که در تمام مراحل برنامه‌ریزی و اجرا همراه شما هستند. پس از اجرای استراتژی‌های بازاریابی نیز در ارزیابی و بررسی گزارشات و تجزیه و تحلیل داده‌ها به شما کمک می‌کنند تا بهترین بهره را از اجرای تکنیک‌ها و فرآیندهای تبلیغات آنلاین برده و به بهترین نتایج دست پیدا کنید. قطعاً شناخت این آژانس تأثیر بسیاری در جلب اعتماد شما دارد. آژانس منظم از حدود بیست سال پیش که کسب و کارها به تازگی شروع به فعالیت آنلاین کرده بودند، شکل گرفته و با گسترش کسب و کارهای آنلاین فعالیت خود را جدی‌تر دنبال کرده است. این آژانس بازاریاب از سال ۱۳۹۲ با حضور و همکاری متخصصین دیجیتال مارکتینک به صورت رسمی و گسترده به ارائه خدمات مختلف به سایت‌ها و مجموعه‌های متنوع پرداخته است.

هدف آژانس منظم مدیریت و نظارت درست بر روی فعالیت‌های بازاریابی و تمرکز دقیق بر روی تحقیقات برای ارائه گزارش‌های تحلیلی جامع و درست به مدیران سایت‌ها و مشاوره سئو و کارشناسی آن است تا کارفرمایان سایت‌ها بر اساس آن بتوانند هوشمندانه و درست تصمیم بگیرند. می‌توان آژانس منظم را اولین آژانس ناظر برای اجرای درست فرآیندهای بازاریابی دانست که درک مشتری بین کارفرمایان و مجریان آن برقرار است. این آژانس مرجع اصلی آموزش و استخدام افراد متخصص برای کسب و کارها است. اگر قصد دارید به عنوان متخصص در تیم دیجیتال مارکتینگ منظم  عضو شوید و یا اگر به خدمات بازاریابی این مجموعه نیاز دارید، می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت آژانس منظم شوید.

https://monazam.agency/

 

 

 

  • کارشناس گوگل ادوردزاکثر سایت‌های اینترنتی با هدف کسب درآمد وارد حوزه دیجیتال می‌شوند. سایت‌های تازه ورود به این عرصه به زمان نیاز دارند تا به برندسازی برسند و فروش خود را افزایش دهند. به همین دلیل کارشناس گوگل ادز با شناخت و تسلط کامل بر این نرم افزار و توانایی مدیریت اکانت گوگل ادز در ابتدای راه اندازی سایت نرخ فروش شما را افزایش می‌دهد. این متخصص با بهینه‌سازی نرخ تبدیل و استراتژی‌های لازم آشنا است و نقش مهمی در برندسازی ایفا می‌کند.
  • کارشناس شبکه‌های اجتماعیامروزه مردم بیشتر اوقات بیکاری خود را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند. میزان نفوذ این شبکه‌ها در زندگی روزمره افراد غیرقابل انکار است. بسیاری از افراد از این شبکه‌ها به عنوان بستری برای کسب و کار استفاده می‌کنند. در این راستا کارشناس شبکه‌های اجتماعی با مدیریت پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی نقش مهمی در بازاریابی دیجیتال ایفا می‌کند. این کارشناس با اجرای دقیق تقویم محتوایی کاربران بسیاری را به سمت سایت سوق می‌دهد.
  • کارشناس فنی و برنامه نویسبرنامه نویسی و کد نویسی دانش وسیعی است که کارفرمایان سایت‌ها را به وحشت انداخته است چون اکثر صاحبان کسب و کارهای آنلاین این دانش را ندارند. کارشناس برنامه نویس نقش پررنگی در تیم دیجیتال مارکتینگ دارد، مخصوصاً زمانی که برای اجرای لندینگ پیج مشکل ایجاد شده باشد.
  • گرافیستجلوه بصری یک سایت هویت آن را می‌سازد و هویت بصری بهتر در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. اجرای برنامه‌های بازاریابی بدون محتوی تصویری هیچ لطفی ندارد و اصلاً امکان‌پذیر نیست. گرافیست با ذوق و خلاقیتی که دارد هویت جذابی به برندها می‌بخشد.
  • تحلیل گر دیتابرنامه‌های بسیاری هستند که تمام جزئیات سایت را زیر نظر می‌گیرند و اطلاعات بسیار ارزشمندی در اختیار کاربر قرار می‌دهند. تحلیل گر دیتا نقش بسیار قابل توجه و مهمی در زمینه تبلیغات آنلاین دارد. در واقع متخصصینی که در بالا معرفی کردیم تلاش می‌کنند که از شیوه‌های مخصوص به خود مخاطبان را جذب سایت کنند. حال وظیفه تحلیل‌گر این است که رفتار بازدیدکنندگان را حین ورود به سایت بررسی کند و با تحلیل جزئی‌ترین برخورد آن‌ها نقاط قوت و ضعف سایت را شناسایی کند. تحلیل‌گر دیتا که به آنالیزورهم معروف است با آنالیز اطلاعات به کاهش هزینه‌های صاحب سایت نیز کمک می‌کند.
  • مدیر و استراتژیست دیجیتال: در تیم‌های بازاریابی مهم‌ترین وظایف بر عهده مدیر تیم است. مدیر بازاریاب باید شناخت و درک کافی نسبت به ابزارها و روش‌های مختلف برندینگ را داشته باشد و بتواند با تنظیم اهداف کوتاه مدت و بلند مدت، مسیر بازاریابی را مشخص کند. علاوه بر آن مدیر باید توانایی هدایت کمپین‌های برنامه‌ریزی شده را داشته باشد و بازخوردهای مخاطبان و نرخ تبدیل را به خوبی ارزیابی کند.
  • کارشناس محتویمحتوی مهم‌ترین بخش هر وب سایتی است که به صورت متنی، صوتی و بصری ارائه می‌شود و کارشناس آن باید بتواند محتوی ارزشمند و یونیک تولید کند تا علاوه بر رفع نیاز کاربران به برندسازی و افزایش فروش منجر شود. مهم‌ترین فاکتور بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوی است و کارشناس آن با به کارگیری جذاب‌ترین کلمات کلیدی پیرامون محصولات سایت، به برندسازی و افزایش ترافیک می‌پردازد.
  • مدیریت کمپینبعد از این که برنامه‌ریزی‌های لازم تدوین شود کپمین راه اندازی می‌شود و اجرای آن باید به درستی مدیریت شود. مدیر کمپین و مدیر اجرایی باید ایده‌های خلاقانه بتواند نواقص بازاریابی را رفع کرده و با تجزیه و تجلیل درست مانع افزایش هزینه‌های جاری تبلیغات شود.
  •  

نکته پایانی: مشکل جدی که کسب و کارهای مختلف در فضای آنلاین با آن مواجه هستند، عدم برنامه‌ریزی درست و عدم ارزیابی فرآیندهای بازاریابی است. امروزه تمام فعالیت‌هایی که در فضای اینترنت شکل می‌گیرد  و در نهایت به رونق گرفتن  کسب و کارها و برندسازی می‌انجامد، زیر مجموعه‌ای از دنیای دیجیتال است. حتی پیامک‌هایی که گاهی از سوی کسب و کارها برای شما ارسال می‌گردد در سایه فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ  انجام می‌شود. به همین دلیل است که راز موفقیت در چنین کسب و کارهایی تحلیل درست گزارشات و تصمیم گیری صحیح بر اساس آن‌ها است. در این بین فقط داشتن تجربه و تخصص در یک زمینه بازاریابی برای رسیدن به موفقیت کفایت نمی‌کند و باید برای هر بخش از بازاریابی و استفاده از هر ابزار آن افراد متخصصی داشته باشید.

این علم پیچیدگی و گستردگی زیادی دارد. بنابراین برای داشتن عملکرد مناسب و رسیدن به نتایج رضایت بخش باید یک تیم دیجیتال مارکتینگ  قدرتمند با افراد متخصص تشکیل داد. این تیم به مهارت‌های مختلفی احتیاج دارد تا بتواند به یک کمپین بازاریابی موفق تبدیل شود. هیچ تفاوتی ندارد که هدف شما افزایش فروش است یا معرفی برند تجاری چون به هر حال برای رسیدن به این اهداف اعضای تیم و تخصص آن‌ها اهمیت زیادی دارد. این تیم با همکاری هم کمپینی طراحی می‌کنند که در یک زمان هم منجر به برندسازی می‌شود و هم فروش را افزایش می‌دهد. متخصصین دیجیتال مارکتینگ با حضور فعال خود استراتژی‌های تبلیغاتی را آزمایش کرده و با ایده‌های جدید راه‌های جدید افزایش فروش را کشف می‌کنند.

  • سیاوش زادرفیع
  • ۰
  • ۰

اگر در زمینه کسب و کارهای آنلاین فعالیت داشته باشید حتماً ارزش و اهمیت بازاریابی را می‌دانید. همان طور که کسب و کارهای فیزیکی به بازاریابی و تبلیغ نیازمند هستند، کسب و کارهای آنلاین نیز به تبلیغات نیاز دارند. چه بسا این که بازاریابی دیجیتال اهمیتی بسیار فراتر از بازاریابی مشاغل سنتی دارد. تبلیغاتی که در بستر اینترنت صورت می‌گیرد به عهده تیم دیجیتال مارکتینگ در اژانس دیجیتال مارکتینگ است. هر چند می‌توان بازاریابی دیجیتال را به صورت درون سازمانی هم انجام داد اما کیفیت نتیجه و بازخوردی که سایت‌ها از برون سپاری تبلیغات از تیم دیجیتال مارکتینگ دریافت می‌کنند، غیرقابل انکار است. این تیم‌های حرفه‌ای از متخصصان بسیاری تشکیل شده‌اند و در آژانس‌های مختلف به ارائه خدمات بازاریابی به کسب و کارهای آنلاین و سایت‌های فروشگاهی مختلف می‌پردازنند.  قبل از این که با متخصصین تیم دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید بهتر است تعریفی مختصر از بازاریابی دیجیتالی داشته باشیم.

 

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی به تمام فعالیت‌ها و خدماتی اطلاق می‌شود که در راستای برندسازی سایت‌ها و افزایش فروش آن‌ها انجام می‌شود. با توجه به اهمیتی که ابزارهای دیجیتالی در دنیای امروز کسب کرده‌اند و همچنین با توجه به گسترش کسب و کارهای آنلاین، بازاریابی دیجیتال به یک مسئله مهم و ضروری برای سایت‌ها تبدیل شده است. اهمیت آن تا جایی نمود پیدا کرده است که به عنوان یک رشته دانشگاهی تدریس می‌شود. این مسئله که بازاریابی دیجیتال نسبت به بازاریابی سنتی هزینه کمتر و بازخورد بیشتری دارد، کاملاً درست است اما این فعالیت‌ها به قدری گسترده هستند که اگر کارشناسان آن، دور هم جمع شوند یک تیم دیجیتال مارکتینگ تشکیل می‌دهند. کوچک با بزرگ بودن این تیم به نوع کسب و کار و شرایط آن در فضای اینترنت بستگی دارد.

از آن‌جا که فعالیت‌های بسیار متعدد و گسترده‌ای در زمینه بازاریابی اینترنتی انجام می‌شود، هر بخش آن به تخصص و کارشناسی اصولی نیاز دارد. به همین دلیل تیم دیجیتال مارکتینگ متخصصین زیادی دارد که هر کدام بخشی از کارهای تبلیغ را انجام داده و مدیریت می‌کنند. مسئله و نکته مهمی که در خصوص شناخت این متخصص‌ها و مسئولیت آن‌ها مطرح می‌شود، نیاز افراد به شناخت این علم است، چون علاوه بر سایت‌هایی که برای برندسازی به سراغ این تیم‌ها می‌روند، افرادی نیز هستند که قصد عضویت در این تیم‌های تخصصی و همکاری با آن‌ها را دارند. در ادامه مهم‌ترین متخصص‌های تیم دیجیتال مارکتینگ را معرفی کرده و خدمات آن‌ها را شرح می‌دهیم.

  • کارشناس سئوبهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش بازاریابی است و کارشناس سئو از متخصصین بسیار مهم تیم دیجیتال مارکتینگ است چون خدمات سئو گستردگی بسیاری دارد و از زمان طراحی صفحه وب تا برندسازی همراه سایت است. کارشناس بهینه سازی کاملاً بر اصول، قواعد و الگوریتم‌های سئو آشنا است و ابزارهای مختلفی از قبیل گوگل آنالیتیکس، گوگل سرچ کنسول، گوگل تگ منیجر و غیره را برای سئو کردن سایت به کار می‌گیرد.

    اگر در زمینه کسب و کارهای آنلاین فعالیت داشته باشید حتماً ارزش و اهمیت بازاریابی را می‌دانید. همان طور که کسب و کارهای فیزیکی به بازاریابی و تبلیغ نیازمند هستند، کسب و کارهای آنلاین نیز به تبلیغات نیاز دارند. چه بسا این که بازاریابی دیجیتال اهمیتی بسیار فراتر از بازاریابی مشاغل سنتی دارد. تبلیغاتی که در بستر اینترنت صورت می‌گیرد به عهده تیم دیجیتال مارکتینگ در اژانس دیجیتال مارکتینگ است. هر چند می‌توان بازاریابی دیجیتال را به صورت درون سازمانی هم انجام داد اما کیفیت نتیجه و بازخوردی که سایت‌ها از برون سپاری تبلیغات از تیم دیجیتال مارکتینگ دریافت می‌کنند، غیرقابل انکار است. این تیم‌های حرفه‌ای از متخصصان بسیاری تشکیل شده‌اند و در آژانس‌های مختلف به ارائه خدمات بازاریابی به کسب و کارهای آنلاین و سایت‌های فروشگاهی مختلف می‌پردازنند.  قبل از این که با متخصصین تیم دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید بهتر است تعریفی مختصر از بازاریابی دیجیتالی داشته باشیم.

     

    دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی به تمام فعالیت‌ها و خدماتی اطلاق می‌شود که در راستای برندسازی سایت‌ها و افزایش فروش آن‌ها انجام می‌شود. با توجه به اهمیتی که ابزارهای دیجیتالی در دنیای امروز کسب کرده‌اند و همچنین با توجه به گسترش کسب و کارهای آنلاین، بازاریابی دیجیتال به یک مسئله مهم و ضروری برای سایت‌ها تبدیل شده است. اهمیت آن تا جایی نمود پیدا کرده است که به عنوان یک رشته دانشگاهی تدریس می‌شود. این مسئله که بازاریابی دیجیتال نسبت به بازاریابی سنتی هزینه کمتر و بازخورد بیشتری دارد، کاملاً درست است اما این فعالیت‌ها به قدری گسترده هستند که اگر کارشناسان آن، دور هم جمع شوند یک تیم دیجیتال مارکتینگ تشکیل می‌دهند. کوچک با بزرگ بودن این تیم به نوع کسب و کار و شرایط آن در فضای اینترنت بستگی دارد.

    از آن‌جا که فعالیت‌های بسیار متعدد و گسترده‌ای در زمینه بازاریابی اینترنتی انجام می‌شود، هر بخش آن به تخصص و کارشناسی اصولی نیاز دارد. به همین دلیل تیم دیجیتال مارکتینگ متخصصین زیادی دارد که هر کدام بخشی از کارهای تبلیغ را انجام داده و مدیریت می‌کنند. مسئله و نکته مهمی که در خصوص شناخت این متخصص‌ها و مسئولیت آن‌ها مطرح می‌شود، نیاز افراد به شناخت این علم است، چون علاوه بر سایت‌هایی که برای برندسازی به سراغ این تیم‌ها می‌روند، افرادی نیز هستند که قصد عضویت در این تیم‌های تخصصی و همکاری با آن‌ها را دارند. در ادامه مهم‌ترین متخصص‌های تیم دیجیتال مارکتینگ را معرفی کرده و خدمات آن‌ها را شرح می‌دهیم.

  • کارشناس سئوبهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش بازاریابی است و کارشناس سئو از متخصصین بسیار مهم تیم دیجیتال مارکتینگ است چون خدمات سئو گستردگی بسیاری دارد و از زمان طراحی صفحه وب تا برندسازی همراه سایت است. کارشناس بهینه سازی کاملاً بر اصول، قواعد و الگوریتم‌های سئو آشنا است و ابزارهای مختلفی از قبیل گوگل آنالیتیکس، گوگل سرچ کنسول، گوگل تگ منیجر و غیره را برای سئو کردن سایت به کار می‌گیرد.
  • سیاوش زادرفیع
  • ۰
  • ۰

بازاریابی برای کسب و کارهای مختلف مسئله جدیدی نیست و از زمان پیدایش کسب و کارها افراد برای دیده شدن در بین رقبا و فروش بیشتر به روش‌های مختلفی محصولات و خدمات خود را به کاربران هدف معرفی می‌کردند. با وجود این که بازاریابی سنتی هنوز جایگاه خود را در بین کسب و کارها حفظ کرده است، شکل نوین بازاریابی نیز اخیرا در دنیای اینترنت و دیجیتال مارکتینگ دیده می‌شود. بنابراین بازاریابی سنتی مطلقا از بین نرفته است. اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی باشید حتماً اصطلاح آژانس بازاریابی دیجیتال به گوشتان خورده است. استراتژی‌ها و مشاوره سئو و تکنیک‌های بازاریابی سنتی جایگاه خود را در میان آژانس بازاریابی دیجیتال حفظ کرده‌اند. نکته اینجا است که ما در زمان حال زندگی می‌کنیم و باید خود را با تحولات نوین همراه کنیم.

امروزه با گسترش سایت‌های کسب و کار و گرایش مردم به شبکه‌های اجتماعی مثل لینکدین باعث شده که مسئله بازاریابی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. تا حدی که اخیرا بازاریابی دیجیتال به یک تخصص تبدیل شده و به عنوان یک رشته در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. جالب این‌جا است که با وجود تفاسیر مختلفی که در این حوزه مطرح می‌شود هنوز هم تعریف قطعی و مختصی برای دیجیتال مارکتینگ وجود ندارد.‌ قبل از هر چیزی بهتر ایست با آژانس بازاریابی دیجیتال آشنا شوید. آژانس در اصطلاح به کارگزاری گفته می‌شود که کار خاصی را برای کاربر هدف انجام می‌دهد و یا در واقع خدماتی را ارائه می‌کند. بازاریابی دیجیتال نیز به روش‌های بازاریابی اینترنتی اطلاق می‌شود که طیف گسترده‌ای دارد. می‌توان گفت بازاریابی دیجیتال  به تمام ابزارها و فعالیت‌هایی گفته می‌شود که برای بازاریابی محصولات و خدمات متنوع در بستر اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ در واقع همان معادل آژانس بازاریابی دیجیتال است. در حقیقت به تمام فعالیت‌های بازاریابی که با استفاده از اینترنت و ابزارهای دیجیتال انجام می‌شود، دیجیتال مارکتینگ می‌گویند. این فعالیت‌ها تماما در راستای تبلیغ محصولات، خدمات، برند، بررسی رفتار کاربر در سایت و غیره انجام می‌شوند. آژانس دیجیتال مارکتینگ با ارائه راه حل‌های خلاقانه و متفکرانه به رفع مشکلات سایت‌ها کمک کرده و در نهایت منجر به برندسازی می‌شود. این آژانس بر کیفیت خدماتی که به سایت‌ها ارائه می‌دهد اهمیت خاصی قائل است. آژانس دیجیتال مارکتینگ درک عمیق‌تری از بستر اینترنتی و رسانه‌ها دارد و به خوبی ان را تجزیه و تحلیل می‌کند. این آژانس اطلاعات و دانش کافی در خصوص بازاریابی را دارد  و در انتخاب استراتژی‌های مفید و کارآمد به درستی عمل می‌کند. به همین دلیل می‌تواند کسب و کارهای مختلف را با موفقیت کامل در عرصه اینترنت هدایت کند.

  • سیاوش زادرفیع
  • ۰
  • ۰

در این‌جا قصد داریم با بررسی گزارش مدیریتی سئو از نگاه یک کارفرما، به این نکته مهم دست پیدا کنیم که با رعایت چه نکاتی می‌توان بهترین نتایج ممکن را در اختیار داشت.

گزارش مدیریتی سئو از دید آژانس دیجیتال مارکتینگ

بررسی اطلاعات، ورودی‌ها و خروجی‌ها در شبکه‌های اجتماعی نسبت به سایر پلتفرم‌ها بسیار راحت است. کافی است یک پست در یکی از شبکه‌های اجتماعی بگذارید و در کمتر از 24 ساعت انواع بازخوردها را نسبت به آن ببینید. تحلیل داده‌ها و گزارش‌گیری از تمام آن‌ها در این محیط بسیار راحت است و بدون نیاز به دانش و تخصص خاصی، می‌توان آن را انجام داد.

این موضوع در حوز? سئو کاملاً تفاوت دارد و درک گزارش مدیریتی سئو پیچیدگی‌های خاصی دارد. نکته مهم دربار? این حوزه این است که سئو به‌معنای کاشت در امروز و برداشت در ماه‌های آتی است. در واقع سرمایه‌گذاری در سئو یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت است و به همین خاطر نمی‌توان صحت گزارش مدیریتی سئو را به‌سرعت و در زمان محدود تایید کرد. همین مسئله باعث می‌شود که تخلفات این حوزه نیز بسیار پیچیده و خاص باشند و تنها با داشتن یک قرارداد سئو دقیق، می‌توانید از صحت انجام کارها اطمینان حاصل نمایید.

انجام سئو در سایت چندین وجه مختلف دارد که در دو بخش اصلی On Page و Off Page تقسیم می‌شود. در بخش On Page فعالیت‌هایی هم‌چون یافتن کی‌وردها، تولید محتوای لازم (به شکل‌های متنی، صوتی، تصویری)، رفع اشکالات تکنیکال، سرمایه‌گذاری روی محتوا و… وجود دارد. در بخش آف سایت نیز فعالیت‌هایی هم‌چون رپورتاژ آگهی، ساخت لینک‌های مختلف و برقراری ارتباط‌های صحیح انجام خواهد شد.

پس از اجرای کامل و درست تمام این بخش‌ها، به حداقل 3 ماه و یا حتی بیشتر (تا یک سال پس از آن) زمان نیاز داریم که نتایج این فعالیت‌ها مشخص شود. با این وجود، شما به‌عنوان مدیر سایت یا کسب‌وکار، چگونه می‌توانید از انجام صحیح این کارها اطمینان حاصل کرده و گزارش مدیریتی سئو را چگونه به‌دست خواهید آورد؟

در واقع ما دو نوع گزارش در بخش سئو داریم که باید به مدیران ارائه شوند. این دو بخش را Active Report و Passive Report می‌نامند. در Active Report باید 3 مورد مهم بررسی شوند:
• چه عبارت‌های کلیدی انتخاب خواهند شد و می‌خواهیم با چه جست‌وجویی در صفحات مرورگر ظاهر شویم؟
• با آنالیز رقبای خود باید بدانیم در کلمات کلیدی انتخاب شده چه رقبایی برای ما وجود دارند و میزان فعالیت هرکدام چقدر بوده و چه رتبه‌ایی دارند؟
• نحو? انجام کارها و اجرای فرآیندها چگونه است؟

Passive Report نیز در واقع 2 بخش اصلیActive Report را در بر می‌گیرد. دو بخش گزارش کلمات کلیدی و ارائ? گزارش ماهانه که در چه جایگاهی قرار داریم، بخش اصلی Passive Report است.

این کار را با استفاده از ابزارهای مختلف (ایرانی یا خارجی) می‌توان انجام داد و یک کار دستی نیست. مثلاً با بررسی کلمه کلیدی انتخابی در ابزار انتخابی، گزارشی ارائه خواهد شد که به شما می‌گوید در حال حاضر چه رتبه‌ای دارید و میزان پیشرفت یا پسرفت شما با استفاده از این کلمه کلیدی به‌صورت روزانه، هفته‌ای و یا ماهانه چقدر است.

در همین محیط می‌توانید رقبای خود را نیز تحلیل کنید. در واقع بخش دوم Passive Report، بررسی میزان پیشرفت و تغییرات رقبا در بازار است. این دو مورد در کنار هم، Passive Report را تشکیل می‌دهند.

اگر نتایج گزارش مدیریتی سئو خوب باشد، به‌معنای اجرای صحیح سئو است و در غیر این صورت متوجه می‌شویم که فرآیند سئو به‌درستی اجرا نشده است. در واقع با مقایسه Passive Report و Active Report و سنجه‌هایی مثل جایگاه، می‌توانیم به صحت انجام کارها پی ببریم البته در این زمینه نمی‌توان زمان و بازه خاصی را مشخص کرد، زیرا ممکن است در حوز? کشاورزی با یک واحد فعالیت خاص نتیجه لازم را کسب کنید، اما در حوز? گردشگری با 10 واحد فعالیت (وقت، انرژی ومنابع) نه تنها نتایج مورد نظر را کسب نکنید بلکه حتی به آن نزدیک هم نشده باشید. پس باید بدانیم که میزان موفقیت و پیشرفت شما تنها به حوز? کاری و حتی کلمات کلیدی مورد نظرتان بستگی دارد و تمام این موارد در گزارش مدیریتی سئو قابل بررسی خواهد بود.

برای داشتن یک گزارش مدیریتی کامل و بررسی میزان پیشرفت، ارقام و اعداد گزارش‌ها در بازه‌های یک ماه، 3 ماه، 6 ماه و یک سال را بررسی کنید و با توجه به آن‌ها می‌توانید به درک درستی از میزان پیشرفت خود برسید. البته مواردی نیز وجود دارند که حتی این اعداد نمی‌توانند به شما میزان پیشرفت واقعی را نشان دهند.

برای مثال اگر متخصص سئو به شما قول تعداد بازدید یا قول رتبه خاصی داده یا سنجه‌های نامناسبی در قرارداد سئو برای او تعریف شده باشد؛ با استفاده از کلمات کلیدی نادرست و یا غیرقابل تغییر و یا استفاده از روش‌های نادرستی مثل Black Hat سایت شما نتایج و اعداد خوبی را به شما ارائه خواهد داد. در این حالت تنها برای مدت کوتاهی به جایگاه خوبی دست پیدا می‌کنید ولی این جایگاه موقت بوده و موفقیت شما را تحت هیچ عنوانی تضمین نمی‌کند.

بنابراین مهم‌ترین کاری که باید به‌عنوان مدیر کسب‌وکار انجام دهید این است که بتوانید سنجه‌های درستی برای سئو تعریف کرده و مطمئن شوید که این پروسه به‌درستی انجام شده و در این بخش از ترفندها و روش‌های میان‌بر نادرست استفاده نمی‌شود.

جمع‌بندی نهایی گزارش مدیریتی سئو

یکی از بهترین و منطقی‌ترین راه‌ها برای بررسی پیشرفت خود و کسب‌وکارتان، استفاده از انواع گزارش مدیریتی سئو است. نکته مهم این است که این گزارش دارای وجوه مختلفی است که تنها با داشتن تسلط کامل و کافی در این حوزه می‌توانید از صحت انجام آن اطمینان داشته باشید. بخش مهم این موضوع به نوشتن یک قراداد سئو درست ارتباط دارد و تنها با داشتن یک قرارداد دقیق می‌توانید به گزارش‌های دریافتی اعتماد کنید. توصیه می‌کنیم که اگر به‌عنوان کارفرما از صحت انجام سئو و البته صحت و درستی گزارش مدیریتی سئو ارائه شده، اطلاعی ندارید؛ از خدمات مراجع معتبر نظارتی هم‌چون آژانس نظارتی منظم استفاده کنید. برای آشنایی با خدمات آژانس منظم کلیک کنید.

  • سیاوش زادرفیع