روغن فرابکر ورژن

بهترین روغن خوراکی برای مصرف روزانه

روغن فرابکر ورژن

بهترین روغن خوراکی برای مصرف روزانه

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشکل جدی کسب و کارها در فضای دیجیتال، برنامه‌ریزی، اجرا و سنجش فرآیندهای بازاریابی دیجیتال است. چه کارها به صورت برون‌سپاری و توسط شرکت‌های متخصص انجام شود و چه به صورت درون‌سازمانی، همیشه این نگرانی برای مدیران سازمان‌ها وجود دارد که آیا همۀ فرآیندها درست اجرا شده‌اند؟ آیا از همۀ ظرفیت‌های موجود در فضای دیجیتال بهره‌برداری شده است؟ آیا این گزارشات، دقت لازم را دارند؟ آیا تحلیل‌هایی که بر اساس گزارشات ارائه می‌شوند، دارای اعتبار هستند؟

خدمات آژانس بازاریابی دیجیتال 

مدیریت حضور دیجیتال کسب و کار

در فرآیندهای بازاریابی دیجیتال، تحلیل، ارزیابی و بهینه‌سازی به اندازۀ اجرای آن اهمیت دارد. پس از اجرای کمپین‌ها، تحلیل نتایج با هدف ارزیابی و بهینه‌سازی آن برای اجراهای بعدی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در آژانس بازاریابی دیجیتال منظم بر تمام مراحل برنامه‌ریزی و اجرای فرآیندهای بازاریابی دیجیتال شما نظارت می‌شود. گزارشات منظمی به مدیران ارائه می‌شود.

در این گزارشات سعی می‌شود بدون افتادن در دام داده‌های زیاد، تنها بر داده‌های مهم و موثر تمرکز شود.

به این ترتیب، مدیران سازمان‌ها می‌توانند با بررسی گزارشات و تحلیل‌های ارائه شده، بودجه‌های بازاریابی دیجیتال خود را به خوبی مدیریت کرده، به اهداف تعیین شده دست یابند، مشکلات را پیش از هدر رفتن بودجه‌‌های بازاریابی تشخیص دهند و از اثربخش بودن فرآیندهای در حال اجرای دیجیتال مارکتینگ اطمینان پیدا کنند.

 

نظارت بر فرایند جذب و استخدام یا آموزش نیروهای متخصص در حوزۀ دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ منظم هنگامی که سازمان در حال استخدام است، کمک می‌کند تا مهارت‌های مورد نیاز را تشخیص داده و در اعلان‌های استخدام، به موارد با اهمیت توجه کند، تا به جای روبرو شدن با سیل رزومه‌های نامرتبط، مخاطبان اصلی مورد توجه قرار بگیرند.

تشخیص اعتبار رزومه‌های نیروهای متخصص در حوزه بازاریابی دیجیتال، بسیار دشوار است. در حوزه‌های دیگر، مدارک دانشگاهی و موسسات معتبری وجود دارند که دارابودن مدرک آنها، تا حدود زیادی خیال کارفرما و بخش منابع انسانی سازمان را هنگام استخدام راحت می‌کند. ولی در حوزۀ بازاریابی دیجیتال چنین مدارکی وجود ندارند. تنوع تخصص‌های این حوزه هم باعث می‌شود نتوان دربارۀ آنچه در رزومه‌های دریافتی وجود دارد ارزیابی درستی داشت. منظم در ارزیابی رزومه‌های دریافتی به شما کمک می‌کند تا نیروهایی با انگیزه و زبده در سازمان شما حضور داشته باشند.مجموعۀ منظم به سازمان‌ها در ارزیابی مهارت‌های درج شده در رزومه‌های متقاضیان استخدام کمک می‌کند. با متقاضیانی که معرفی می‌شوند مصاحبه کرده، به مدیر سازمان گزارش می‌شود که آیا مهارت‌های ذکر شده در رزومه مورد تایید است یا خیر.

ارزیابی وضعیت عملکرد واحد بازاریابی دیجیتال هم یکی از حوزه‌هایی است که مجموعه منظم در آن تجربه و تخصص دارد.

 

نظارت بر عملکرد تیم سئو

سئو یکی از فرآیندهای طولانی بازاریابی دیجیتال است. نتایج و دستاوردهای فعالیت‌های صحیح، ماه‌ها بعد خود را نشان می‌دهند و نتایج خطاها نیز سال‌ها بعد ظاهر می‌شود. معمولاً جبران اشتباهات نیز پرهزینه و بسیار زمان‌بر است. به همین دلیل مهم است که فرآیندهای سئو به درستی اجرا شوند.

ما در مجموعۀ منظم از فرآیند تحقیق کلمۀ کلیدی و بررسی موضوعات تکنیکال تا فرایندهای تولید و توزیع محتوا همراه شما هستیم و با نظارت بر اجرای فرآیندها، امکان وقوع خطا را در اجرای فرآیندهای سئو کاهش می‌دهیم.

در گام اول، شرایط فعلی سایت، وضعیت رقبا و جست‌وجوی کلمات کلیدی مرتبط با حوزۀ کسب‌وکار را ارائه می‌کنیم. سپس برنامۀ اجرایی سئو را متناسب با اهداف کسب‌وکار تنظیم می‌کنیم. در طول اجرا نیز مشاوران منظم پاسخگوی تیم اجرایی هستند. گزارش تغییرات جایگاه کلمات کلیدی و صفحات مهم سایت به مدیران ارائه می‌شود. در جلسات هفتگی نیز مشاوران پیشنهادات بهبود فرآیند سئو را ارائه می‌کنند.

در صورتی که تمایل دارید فرآیندهای سئو شما طبق یک برنامه اجرایی منظم پیش برود و تیم سئو از پشتیبانی فنی برخوردار باشد، با ما تماس بگیرید.

  • سیاوش زادرفیع
  • ۰
  • ۰

ایجاد یک تیم دیجیتال مارکتینگ که از افراد متخصص تشکیل شده‌اند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این مقاله به معرفی نقش ها و مسئولیت های آنان می پردازیم.

 

اگر بخواهیم یک تعریف کلی از دیجیتال مارکتینگ و یا همان بازاریابی دیجیتال ارائه دهیم، باید بگوییم دیجیتال مارکتینگ عبارت است از به کارگیری همه ابزار ها و فعالیت هایی که برای انجام بازاریابی محصول یا خدمات در بستر دیجیتال به آن ها نیاز داریم. این فعالیت ها برای  معرفی برند، محصولات، جذب مخاطب، بررسی رفتار مشتریان و غیره انجام می شود. همچنین می توان از دیجیتال مارکتینگ به عنوان انقلابی در بازاریابی یاد کرد. در حال حاضر با محبوبیت بسیار زیاد ابزارهای دیجیتال در میان همه مردم جهان، دیجیتال مارکتینگ به یکی از ضرورت ها برای موفقیت و فروش هر چه بیشتر در کسب و کارها تبدیل شده است. البته که این علم دارای گستردگی و پیچیدگی های زیاد و قابل توجهی است و برای داشتن عملکرد عالی و دست یابی به نتیجه های رضایت بخش، توجه کافی به هر یک از فاکتورهای آن دارای اهمیت بسیار است.

اولین رکن برای بازاریابی دیجیتالی موفق، داشتن یک تیم منسجم و حرفه ای است. از آن جایی که تخصص های مورد نیاز در دیجیتال مارکتینگ به یک دیگر متصل هستند، صرفا توجه به داشتن تجربه و تخصص در یک یا چند زمینه کافی نخواهد بود و شما نیاز دارید تا برای هر یک از ابزارها و فعالیت های مورد نیاز در این حرفه، افرادی کاربلد و مجرب را دور یک دیگر جمع کنید. اگر صاحب کسب و کار هستید و هنوز شک دارید که آیا روی آوردن به دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما مناسب و مفید است یا خیر، لازم است بدانید که در دنیای امروز تمامی فعالیت هایی که در فضای آنلاین انجام و موجب رونق گرفتن کسب و کار شما یا شناخته تر شدن نام برند شما می شود، زیر مجموعه ای جدا نشدنی از دنیای دیجیتال مارکتینگ است. حتی ایمیل ها و پیامک هایی که از طرف سایر کسب و کارها به دست شما می رسد، در سایه فعالیت های دیجیتال مارکتینگ است.

در این مقاله قصد داریم تا چگونگی تشکیل یک تیم دیجیتال مارکتینگ را مورد بررسی قرار دهیم.

 

وظایف تیم دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بسترهای فعالیت دیجیتال مارکتینگ عبارتند از: شبکه های اجتماعی، تبلیغات بنری و کلیکی، ایمیل مارکتینگ، روابط عمومی آنلاین، بازاریابی محتوایی، بازاریابی موتورهای جست و جو و غیره. این زمینه ها بخش عمده ای از فعالیت های یک تیم دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهند که از هر کدام از آن ها می توان به عنوان یک شاخه اصلی، مهم و تخصصی نام برد. این که فعالیت و نوع انتظارات کسب و کار مورد نظر به چه صورت است، میزان نیاز به هر یک از این شاخه ها را متفاوت می کند.

تیم دیجیتال مارکتینگ چه کاری برای کسب و کار شما انجام می دهد؟

 

همان طور که گفته شد، این روزها در عرصه بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، نقش بسیار پررنگ و مهمی را ایفا می کند. اگر صاحب کسب و کار هستید، ممکن است این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد، که اصلا دیجیتال مارکتینگ چه کاری برای کسب و کارها انجام  می دهد که این روزها، با این شدت نام آن بر سر زبان ها افتاده است.

  • سیاوش زادرفیع